Zachęcamy do bezpłatnego pobrania i lektury książki pod redakcją dr Ewy Kocój, dra Marcina Laberscheka, dr Katarzyny Kopeć i dr Katarzyny Plebańczyk z Instytutu Kultury UJ!
Pobierz bezpłatnie >>>
Spis treści
Wstęp 7
KATARZYNA PLEBAŃCZYK
Wybrane narzędzia i techniki wspierające audience development w organizacjach kultury 11
ŁUKASZ WRÓBLEWSKI
Zastosowanie modelowania strukturalnego w poszukiwaniu instrumentów marketingowych determinujących wzmocnienie relacji łączących instytucje kultury z mieszkańcami na transgranicznym rynku 31
MARCIN LABERSCHEK, PAULINA KWIATKOWSKA-CHYLIŃSKA
Badanie przedmiotów w teatrach z wykorzystaniem autofotografii i wywiadów pogłębionych na przykładzie Teatru Dramatycznego im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku 57
RAFAŁ KASPRZAK
Koncepcja pomiaru społeczno-ekonomicznego oddziaływania aktywności kulturalnej na lokalną gospodarkę 79
MICHAŁ WÓJCIAK
Metafory mody jako przykład wykorzystania metaforycznego myślenia w badaniach z zakresu nauk o zarządzaniu 103
MAGDALENA SOBOCIŃSKA
Internet w badaniach marketingowych w sferze kultury – potencjał i metody badawcze 125
MICHAŁ PAŁASZ
Etnografia wirtualna – badanie społeczności wirtualnych w zarządzaniu 139
MALWINA POPIOŁEK, BARBARA CYREK
Analiza audytoriów medialnych – nowe trendy i rozwiązania w pomiarze widowni mediów elektronicznych 155
MICHAŁ PAŁASZ
Autoetnografia w zarządzaniu 177
Informacje o redaktorkach i redaktorach oraz autorkach i autorach 191