Skip to main content

Web Content Display Web Content Display

ANNOUNCEMENTS

on research

Web Content Display Web Content Display

Metodologia badań w sektorze kultury i mediów

Metodologia badań w sektorze kultury i mediów

Zachęcamy do bezpłatnego pobrania i lektury książki pod redakcją dr Ewy Kocój, dra Marcina Laberscheka, dr Katarzyny Kopeć i dr Katarzyny Plebańczyk z Instytutu Kultury UJ!

Pobierz bezpłatnie >>>

Spis treści

Wstęp  7

KATARZYNA PLEBAŃCZYK
Wybrane narzędzia i techniki wspierające audience development w organizacjach kultury   11

ŁUKASZ WRÓBLEWSKI
Zastosowanie modelowania strukturalnego w poszukiwaniu instrumentów marketingowych determinujących wzmocnienie relacji łączących instytucje kultury z mieszkańcami na transgranicznym rynku   31

MARCIN LABERSCHEK, PAULINA KWIATKOWSKA-CHYLIŃSKA
Badanie przedmiotów w teatrach z wykorzystaniem autofotografii i wywiadów pogłębionych na przykładzie Teatru Dramatycznego im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku  57

RAFAŁ KASPRZAK
Koncepcja pomiaru społeczno-ekonomicznego oddziaływania aktywności kulturalnej na lokalną gospodarkę   79

MICHAŁ WÓJCIAK
Metafory mody jako przykład wykorzystania metaforycznego myślenia w badaniach z zakresu nauk o zarządzaniu  103

MAGDALENA SOBOCIŃSKA
Internet w badaniach marketingowych w sferze kultury – potencjał i metody badawcze   125

MICHAŁ PAŁASZ
Etnografia wirtualna – badanie społeczności wirtualnych w zarządzaniu   139

MALWINA POPIOŁEK, BARBARA CYREK
Analiza audytoriów medialnych – nowe trendy i rozwiązania w pomiarze widowni mediów elektronicznych   155

MICHAŁ PAŁASZ
Autoetnografia w zarządzaniu   177

Informacje o redaktorkach i redaktorach oraz autorkach i autorach 191

Recommended
Gatunki cyfrowe 2. Historie mówione

Gatunki cyfrowe 2. Historie mówione

Konkurs na dofinansowanie działań ukierunkowanych na tworzenie innowacji

Konkurs na dofinansowanie działań ukierunkowanych na tworzenie innowacji

Science, not silence. Uniwersytet w dobie kryzysu klimatyczno-ekologicznego

Science, not silence. Uniwersytet w dobie kryzysu klimatyczno-ekologicznego

Raport „Młode pokolenie dziennikarek i dziennikarzy w Radiu Nowy Świat i Radiu 357”

Raport „Młode pokolenie dziennikarek i dziennikarzy w Radiu Nowy Świat i Radiu 357”