Skip to main content

Web Content Display Web Content Display

Staff

of the JU Institute of Culture

Web Content Display Web Content Display

Dr Tomasz Dąbrowski

Dr Tomasz Dąbrowski
Doktor nauk humanistycznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu, absolwent prawa na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Współtwórca i wiceprezes Think Tanku Diversity Hub, realizującego badania i kreującego dyskusję publiczną w obszarze zarządzania różnorodnością. Współorganizator 12 konferencji z zakresu Diversity & Inclusion (D&I). Ekspert w międzynarodowych projektach badawczych dot. D&I, współautor metodyki badawczej Diversity Audit. Doradca dla największych korporacji w zakresie polityk D&I.

Współtwórca metodyk badawczych (ESA – satysfakcja pracowników, AOC – kultura organizacyjna, KMA – zarządzanie wiedzą, SQA – satysfakcja klientów) oraz platformy on-line wspierającej realizację badań w obszarze HR (evolve4biz.com). Doświadczony ekspert w obszarze badań wewnątrzorganizacyjnych.

Doświadczony doradca i menedżer złożonych projektów z obszaru HR dla największych korporacji i urzędów administracji publicznej, w szczególności odpowiedzialny za wdrożenie systemów zarządzania przez kompetencje oraz powiązanych z nimi systemów ocen okresowych w ponad 40 organizacjach. Pełnił także funkcję członka zespołu opracowującego projekt zmiany rozporządzenia o ocenach okresowych w służbie cywilnej oraz rolę eksperta w międzynarodowych projektach ukierunkowanych na rozwój innowacji w obszarze zarządzania opartego na kompetencjach.

Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami (wieloletni dyrektor działu projektów, certyfikaty IPMA,, Prince2) i zarządzaniu zespołem badawczym (dyrektor działu badań) oraz w skutecznym budowaniu własnego biznesu (swoją pierwszą firmę współzałożył jeszcze na studiach, by w ciągu trzech lat zbudować silną i znaczącą organizację szkoleniową, która następnie połączyła się z jedną z największych firm szkoleniowo-doradczych w Polsce).

zarządzanie różnorodnością (diversity and inclusion), szczególnie w kontekście cyfrowej humanistyki.