Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Studia

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Programy studiów

PLANY STUDIÓW Z ZAKRESU ZARZĄDZANIA KULTURĄ I MEDIAMI DLA CYKLU ROZPOCZYNAJĄCEGO SIĘ W ROKU AKADEMICKIM 2019/2020

Zarządzanie kulturą i mediami, studia stacjonarne I stopnia

https://sylabus.uj.edu.pl/pl/2/1/2/4/131

 

Zarządzanie kulturą współczesną, studia stacjonarne II stopnia

https://sylabus.uj.edu.pl/pl/2/1/3/4/179

 

Zarządzanie mediami i reklamą, studia stacjonarne II stopnia

https://sylabus.uj.edu.pl/pl/2/1/3/4/180

 

Zarządzanie mediami i reklamą, studia niestacjonarne II stopnia

https://sylabus.uj.edu.pl/pl/2/2/3/4/180

 

WYKŁADY MONOGRAFICZNE I ZAJĘCIA FAKULTATYWNE
W ROKU AKADEMICKIM 2019/2020

PLANY STUDIÓW Z ZAKRESU ZARZĄDZANIA KULTURĄ I MEDIAMI DLA CYKLU ROZPOCZYNAJĄCEGO SIĘ W ROKU AKADEMICKIM 2018/2019

Plan studiów I stopnia – studia stacjonarne

Plan studiów II stopnia – studia stacjonarne

Plan studiów II stopnia – studia niestacjonarne

 

katalog wykładów monograficznych realizowanych w Instytucie Kultury w roku akad. 2018/2019

PLANY STUDIÓW Z ZAKRESU ZARZĄDZANIA KULTURĄ I MEDIAMI DLA CYKLU ROZPOCZYNAJĄCEGO SIĘ W ROKU AKADEMICKIM 2017/2018

Studia I stopnia

 plan studiów

 katalog wykładów monograficznych

Studia II stopnia

 plan studiów

 plan studiów dla studiów niestacjonarnych

UWAGA! W roku akad. 2017/2018  planowane jest uruchomienie tylko modułu specjalnościowego z zakresu zarządzania reklamą

lista wykładów monograficznych dla studentów I roku II stopnia niestacjonarnych

 

 katalog wykładów monograficznych dla studiów stacjonarnych

 

Lista wykładów monograficznych

Programy studiów do pobrania:

Zarządzanie kulturą i mediami - stacjonarne I stopnia: program od 2015/2016

Zarządzanie kulturą i mediami - niestacjonarne I stopnia: program od 2015/2016

 

Zarządzanie kulturą i mediami - stacjonarne I stopnia: program od 2014/2015

Zarządzanie kulturą i mediami - niestacjonarne I stopnia: program od 2014/2015

 

studia stacjonarne II stopnia, kierunek: Zarządzanie kulturą i mediami, specjalność: Kultura współczesna

studia niestacjonarne II stopnia, kierunek: Zarządzanie kulturą i mediami, specjalność: Kultura współczesna

 

studia stacjonarne - II stopnia,kierunek: zarządzanie kulturą i mediami, specjalność : Zarzadzanie mediami

studia niestacjonarne - II stopnia,kierunek: zarządzanie kulturą i mediami, specjalność : Zarzadzanie kulturą

studia niestacjonarne - II stopnia,kierunek: zarządzanie kulturą i mediami, specjalność : Zarzadzanie reklamą

studia niestacjonarne - II stopnia,kierunek: zarządzanie kulturą i mediami, specjalność : Zarzadzanie mediami

 

studia stacjonarne II stopnia, kierunek: zarządzanie kulturą i mediami, specjalność : Zarządzanie kulturą, Zarzadzanie mediami, Zarzadzanie reklamą

studia niestacjonarne II stopnia, kierunek: zarządzanie kulturą i mediami, specjalność : Zarządzanie kulturą, Zarzadzanie mediami, Zarzadzanie reklamą