Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Studia podyplomowe

zarządzanie kulturą

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

dr Tomasz Smoleń

dr Tomasz Smoleń

Pracownik dydaktyczny w Katedrze Marketingu w Kolegium Nauk o Zarządzaniu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie od 1995 r.

Prowadzi zajęcia dydaktyczne z przedmiotów marketingowych w j. polskim i j. angielskim: m.in.: Podstawy marketingu, Marketing dóbr i usług kultury, Zarządzanie marką, Strategie produktu na studiach stacjonarnych, zaocznych oraz podyplomowych. Prowadził także wykłady z Marketingu kultury dla studentów studiów podyplomowych UJ, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, a także na Uniwersytecie Ekonomicznym w Pradze (Czechy) i Uniwersytecie w Fuldzie (Niemcy).

Zainteresowania naukowe: marketing kultury, branding, marketing usług, strategie produktu.