Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Programy studiów

w Instytucie Kultury UJ

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Wykłady monograficzne i zajęcia fakultatywne 2022/23

Biuletyn Informacji Publicznej

 

Zarządzanie kulturą i mediami – studia stacjonarne pierwszego stopnia

Zarządzanie kulturą współczesną – studia stacjonarne drugiego stopnia

Zarządzanie mediami i reklamą – studia stacjonarne drugiego stopnia

Zarządzanie mediami i reklamą – studia niestacjonarne drugiego stopnia

Aplikacja Sylabus UJ

 

Zarządzanie kulturą i mediami, stacjonarne pierwszego stopnia

Zarządzanie kulturą współczesną, stacjonarne drugiego stopnia

Zarządzanie mediami i reklamą, stacjonarne drugiego stopnia

Zarządzanie mediami i reklamą, niestacjonarne drugiego stopnia

USOSweb

Oferowane programy studiów

Wykłady monograficzne i fakultety

Wykłady monograficzne i fakultety w Instytucie Kultury UJ w roku akademickim 2021/22

Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzanie kulturą i mediami, stacjonarne pierwszego stopnia

Aplikacja Sylabus UJ

Zarządzanie kulturą i mediami, stacjonarne pierwszego stopnia

Zarządzanie kulturą współczesną, stacjonarne drugiego stopnia

Zarządzanie mediami i reklamą, stacjonarne drugiego stopnia

Zarządzanie mediami i reklamą, niestacjonarne drugiego stopnia

USOSweb

Oferowane programy studiów

Wykłady monograficzne i fakultety

Wykłady monograficzne i fakultatety w Instytucie Kultury UJ w roku akademickicm 2020/21

Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzanie kulturą i mediami - studia stacjonarne pierwszego stopnia

Zarządzanie kulturą współczesną - studia stacjonarne drugiego stopnia

Zarządzanie mediami i reklamą - studia stacjonarne drugiego stopnia

Zarządzanie mediami i reklamą - studia niestacjonarne drugiego stopnia

Aplikacja Sylabus UJ

Zarządzanie kulturą i mediami - studia stacjonarne pierwszego stopnia

Zarządzanie kulturą współczesną - studia stacjonarne drugiego stopnia

Zarządzanie mediami i reklamą - studia stacjonarne drugiego stopnia

Zarządzanie mediami i reklamą - studia niestacjonarne drugiego stopnia

Wykłady monograficzne i fakultety

Wykłady monograficzne i fakultety w Instytucie Kultury UJ w roku akademickim 2019/20

Plany studiów

Plan studiów I stopnia – studia stacjonarne

Plan studiów II stopnia – studia stacjonarne

Plan studiów II stopnia – studia niestacjonarne

Wykłady monograficzne

Wykłady monograficzne w Instytucie Kultury UJ w roku akademickim 2018/19

Studia I stopnia

 Plan studiów

 Katalog wykładów monograficznych

Studia II stopnia

Plan studiów

Plan studiów dla studiów niestacjonarnych

UWAGA! W roku akad. 2017/2018  planowane jest uruchomienie tylko modułu specjalnościowego z zakresu zarządzania reklamą

Lista wykładów monograficznych dla studentów I roku II stopnia niestacjonarnych

 

Katalog wykładów monograficznych dla studiów stacjonarnych

Lista wykładów monograficznych

Zarządzanie kulturą i mediami - stacjonarne I stopnia: program od 2015/2016

Zarządzanie kulturą i mediami - niestacjonarne I stopnia: program od 2015/2016

 

Zarządzanie kulturą i mediami - stacjonarne I stopnia: program od 2014/2015

Zarządzanie kulturą i mediami - niestacjonarne I stopnia: program od 2014/2015

 

Studia stacjonarne II stopnia, kierunek: Zarządzanie kulturą i mediami, specjalność: Kultura współczesna

Studia niestacjonarne II stopnia, kierunek: Zarządzanie kulturą i mediami, specjalność: Kultura współczesna

 

Studia stacjonarne - II stopnia,kierunek: zarządzanie kulturą i mediami, specjalność : Zarzadzanie mediami

Studia niestacjonarne - II stopnia,kierunek: zarządzanie kulturą i mediami, specjalność : Zarzadzanie kulturą

Studia niestacjonarne - II stopnia,kierunek: zarządzanie kulturą i mediami, specjalność : Zarzadzanie reklamą

studia niestacjonarne - II stopnia,kierunek: zarządzanie kulturą i mediami, specjalność : Zarzadzanie mediami

 

Studia stacjonarne II stopnia, kierunek: zarządzanie kulturą i mediami, specjalność : Zarządzanie kulturą, Zarzadzanie mediami, Zarzadzanie reklamą

Studia niestacjonarne II stopnia, kierunek: zarządzanie kulturą i mediami, specjalność : Zarządzanie kulturą, Zarzadzanie mediami, Zarzadzanie reklamą