Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Ogłoszenia

naukowe

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

ZARZĄDZANIE W KULTURZE, 2022, TOM 23, NUMER 4, LABORATORIA KULTURY WSPÓŁCZESNEJ

ZARZĄDZANIE W KULTURZE, 2022, TOM 23, NUMER 4, LABORATORIA KULTURY WSPÓŁCZESNEJ

Zachęcamy do lektury nowego numeru "Zarządzania w Kulturze" poświęconego Laboratoriom Kultury Współczesnej!

Strona www numeru >>>

Spis treści

Piotr Graczyk, Wprowadzenie. Laboratoria kultury współczesnej. Część 1

Mateusz Falkowski, Laboratoryjne pytania

Marcin Laberschek, Abstrakcja i rzeczywistość. Przedsiębiorstwa PRL-u jako fabryki sztuki 

Michał Pałasz, Zabić marketing, śmierć zarządzaniu!

Małgorzata Ćwikła, Rzucać światło na strefę szarości w badaniach społecznych. Recenzja książki Jessiki Smartt Gullion Diffractive Ethnography: Social Sciences and the Ontological Turn

Jagoda Mytych, Sztuka/przetrwania. Dlaczego aktywiści klimatyczni atakują dzieła sztuki? Relacja z międzyuczelnianej debaty eksperckiej

Jakub Wydra, Będzie tylko gorzej