Umowa o pracę na zastępstwo nieobecnego pracownika (czas określony, przypuszczalnie do końca września, przy czym okres ten może ulec zmianie)
Zakres czynności - specjalista ds. organizacji imprez i aplikowania wniosków
Wymiar czasu pracy – etat (praca w godzinach przedpołudniowych 8.00-16.00)
Miejsce pracy: Młodzieżowy Dom Kultury im. J. Korczaka w Krakowie, os. Kalinowe 18.
1) planowanie i prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem środków pomocowych, kompletowanie i składanie wniosków
2) współpraca z instytucjami nadzorującymi lub prowadzącymi programy pomocowe będące w gestii powierzonego zakresu obowiązków
3) organizowanie przedsięwzięć kulturalnych, mających na celu aktywizowanie środowiska w dziedzinie oświaty i kultury
4) nadzór nad przebiegiem organizowanych imprez oraz ich procesem przygotowań, w tym kontakty z artystami oraz sponsorami, zapewnienie warunków promocyjnych, turystycznych, organizacja i rozwój imprez cyklicznych
5) nawiązywanie współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi placówkami i instytucjami miejskimi
6) organizowanie przedsięwzięć kulturalnych mających na celu aktywizowanie środowiska w dziedzinie oświaty i kultury
7) nawiązywanie współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi placówkami i instytucjami miejskimi
8) organizacja imprez kulturalnych, edukacyjnych i sportowych o zasięgu małopolskim i lokalnym
Wymagane dokumenty: CV; świadectwo ukończenia szkoły średniej; świadectwa pracy, jeżeli kandydat był wcześniej zatrudniony na etat; dowód osobisty.