Skip to main content

Web Content Display Web Content Display

Study programmes

at the JU Institute of Culture

Web Content Display Web Content Display

Monographic lectures and elective courses 2022/23

Bulletin of Public Information

Culture and Media Management – full-time first cycle studies

Management of Contemporary Culture – full-time second cycle studies 

Media and Advertising Management – full-time second cycle studies

Media and Advertising Management – part-time second cycle studies

 

JU Syllabus App

Culture and Media Management, full-time first cycle studies

Management of Contemporary Culture, full-time second cycle studies

Media and Advertising Management, full-time second cycle studies

Media and Advertising Management, part-time second cycle studies

 

USOSweb

Study Programmes offered

Monographic lectures and elective courses

Monographic lectures and elective courses at the JU Institute of Culture in the academic year 2021/22

Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzanie kulturą i mediami, stacjonarne pierwszego stopnia

Aplikacja Sylabus UJ

Zarządzanie kulturą i mediami, stacjonarne pierwszego stopnia

Zarządzanie kulturą współczesną, stacjonarne drugiego stopnia

Zarządzanie mediami i reklamą, stacjonarne drugiego stopnia

Zarządzanie mediami i reklamą, niestacjonarne drugiego stopnia

USOSweb

Oferowane programy studiów

Wykłady monograficzne i fakultety

Wykłady monograficzne i fakultatety w Instytucie Kultury UJ w roku akademickicm 2020/21

Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzanie kulturą i mediami - studia stacjonarne pierwszego stopnia

Zarządzanie kulturą współczesną - studia stacjonarne drugiego stopnia

Zarządzanie mediami i reklamą - studia stacjonarne drugiego stopnia

Zarządzanie mediami i reklamą - studia niestacjonarne drugiego stopnia

Aplikacja Sylabus UJ

Zarządzanie kulturą i mediami - studia stacjonarne pierwszego stopnia

Zarządzanie kulturą współczesną - studia stacjonarne drugiego stopnia

Zarządzanie mediami i reklamą - studia stacjonarne drugiego stopnia

Zarządzanie mediami i reklamą - studia niestacjonarne drugiego stopnia

Wykłady monograficzne i fakultety

Wykłady monograficzne i fakultety w Instytucie Kultury UJ w roku akademickim 2019/20

Plany studiów

Plan studiów I stopnia – studia stacjonarne

Plan studiów II stopnia – studia stacjonarne

Plan studiów II stopnia – studia niestacjonarne

Wykłady monograficzne

Wykłady monograficzne w Instytucie Kultury UJ w roku akademickim 2018/19

Studia I stopnia

 Plan studiów

 Katalog wykładów monograficznych

Studia II stopnia

Plan studiów

Plan studiów dla studiów niestacjonarnych

UWAGA! W roku akad. 2017/2018  planowane jest uruchomienie tylko modułu specjalnościowego z zakresu zarządzania reklamą

Lista wykładów monograficznych dla studentów I roku II stopnia niestacjonarnych

 

Katalog wykładów monograficznych dla studiów stacjonarnych

Lista wykładów monograficznych

Zarządzanie kulturą i mediami - stacjonarne I stopnia: program od 2015/2016

Zarządzanie kulturą i mediami - niestacjonarne I stopnia: program od 2015/2016

 

Zarządzanie kulturą i mediami - stacjonarne I stopnia: program od 2014/2015

Zarządzanie kulturą i mediami - niestacjonarne I stopnia: program od 2014/2015

 

Studia stacjonarne II stopnia, kierunek: Zarządzanie kulturą i mediami, specjalność: Kultura współczesna

Studia niestacjonarne II stopnia, kierunek: Zarządzanie kulturą i mediami, specjalność: Kultura współczesna

 

Studia stacjonarne - II stopnia,kierunek: zarządzanie kulturą i mediami, specjalność : Zarzadzanie mediami

Studia niestacjonarne - II stopnia,kierunek: zarządzanie kulturą i mediami, specjalność : Zarzadzanie kulturą

Studia niestacjonarne - II stopnia,kierunek: zarządzanie kulturą i mediami, specjalność : Zarzadzanie reklamą

studia niestacjonarne - II stopnia,kierunek: zarządzanie kulturą i mediami, specjalność : Zarzadzanie mediami

 

Studia stacjonarne II stopnia, kierunek: zarządzanie kulturą i mediami, specjalność : Zarządzanie kulturą, Zarzadzanie mediami, Zarzadzanie reklamą

Studia niestacjonarne II stopnia, kierunek: zarządzanie kulturą i mediami, specjalność : Zarządzanie kulturą, Zarzadzanie mediami, Zarzadzanie reklamą