assistant professor
Her research interests focus primarily on non-institutional culture circulation. During the bachelor's and master's studies, she focused on the management of smaller NGOs in culture, and currently is examining the phenomenon of self-management among Polish cultural bloggers.
- Gądek, M., Kosińska, O. (2020) Organizacje pozarządowe w sektorze kultury. Specyfika zarządzania na przykładzie wybranych fundacji muzycznych, [w:] Gaweł, Ł., Konior, A., Pluszyńska, A. (red.) Zarządzanie w kulturze. Teoria i praktyka, PWN.
- Kosińska, O. (2019), Algorytm nigdy nie mruga: wpływ algorytmu zarządzającego YouTube na rzeczywistość społeczną, „Kultura Współczesna” 1(104), s. 99-111.
- Kosińska, O. (2019), Blogowe (nie)uczestnictwo: pozainstytucjonalny zwrot edukacyjny w kulturze, „Kultura Współczesna” 2(105), s. 191-200.
- Kosińska, O. (2020), Sektor kultury w Polsce: organizacja, finanse, otoczenie, [w:] Gaweł, Ł., Konior, A., Pluszyńska, A. (red.) Zarządzanie w kulturze. Teoria i praktyka, PWN.
- Kosińska, O. (2019), Wpływ blogerów kulturalnych na decyzje czytelników w obszarze uczestnictwa w kulturze, „Zarządzanie w Kulturze” 20(4), s. 503-515.