Skip to main content

Web Content Display Web Content Display

ANNOUNCEMENTS

on research

Web Content Display Web Content Display

Dr Michał Pałasz został Senior Fellow Future UniLab UNA Europa

Dr Michał Pałasz został Senior Fellow Future UniLab UNA Europa

22.03.2024
​Miło nam podzielić się wieścią, że dr Michał Pałasz z Instytutu Kultury UJ został Senior Fellow Future UniLab Uniwersytetu Europejskiego Una Europa. Już wkrótce będzie miał okazję dokonać wkładu w temat sensu i znaczenia uniwersytetów w wobec wyzwań współczesności / relevance of universities!
Zajęcia zdalne 3-7.04.2024

Zajęcia zdalne 3-7.04.2024

18.03.2024
Informujemy, że Dziekan Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej postanowił o tymczasowym prowadzeniu zajęć w formie kształcenia zdalnego w okresie 3-7 kwietnia 2024 r.
Raport nt. potrzeb dziecięcego odbiorcy w kontekście czytelnictwa i oferty edukacyjno-kulturalnej

Raport nt. potrzeb dziecięcego odbiorcy w kontekście czytelnictwa i oferty edukacyjno-kulturalnej

28.02.2024
Miło nam polecić raport absolwentki studiów podyplomowych w Instytucie Kultury UJ na prośbę absolwentki naszych studiów licencjackich i magisterskich – Agnieszki Karp-Szymańskiej i Karoliny Aderek z Fundacji Czas Dzieci!
Nowe książki profesora Krzysztofa Pleśniarowicza

Nowe książki profesora Krzysztofa Pleśniarowicza

30.12.2023
Zachęcamy do lektury publikacji wydanych przez Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wydawnictwo Bricolage.
Do serca – nowa książka pod redakcją doktora Michała Pałasza z rozdziałami autorstwa studentów Instytutu Kultury UJ

Do serca – nowa książka pod redakcją doktora Michała Pałasza z rozdziałami autorstwa studentów Instytutu Kultury UJ

20.12.2023
Badania prezentowane w monografii powstały w latach 2019–2023 w toku pracy osób studiujących zarządzanie kulturą i mediami w Instytucie Kultury UJ, które uczestniczyły w seminarium licencjackim pod szyldem „Zarządzanie w antropocenie” prowadzonym przez redaktora tej publikacji. Książkę gorąco polecamy i zachęcamy do pobierania w otwartym dostępie.