Social Communication and Media Sciences
His research interests lie within the field of old and new media in the context of digitisation process, with particular interest in: psychological perspective of participation in electronic environment, imaginings related to adapting entertainment formats in digital environment, as well as talent and reality shows in the lens of humanistic management.
- Flak, Ł. (2019), Addytywność dziecięcych formatów rozrywkowych, „Zarządzanie mediami” T. 7, Nr 3, s. 173-191.
- Flak, Ł. (2019), Rzeczywistość cyfrowego panoptykonu – społeczeństwo cichego przyzwolenia, [w:] Bezpieczeństwo w erze społeczeństwa informacyjnego. Dylematy i wyzwania, red. J. Borcuch, J. Porzerzyński, Laboratorium Wiedzy.
- Flak, Ł. (2020), Nadprodukcja talentów w formatach na przykładzie muzycznych talent show, „Zarządzanie mediami” T. 8, Nr 3, s. 277-302.
- Flak, Ł. (2020), Sztuka sfery cyfrowej - nowe wrażenia estetyczne czy łatwo osiągalny clickbait?, [w:] Estetyka/ inestetyka. Nowe działania artystyczne, red. P. Graczyk, M. Falkowski, C. Wozniak, WUJ.
- Flak, Ł. (2020), Marketing w dobie ery cyfrowej: profilowanie konsumenta, [w:] Nowe konteksty w nauce XXI wieku, red. A. Krzysztofek, Laboratorium Wiedzy.
- Flak, Ł. (2021), TV - uzdrawiające panaceum czy współczesne pandemonium?, Com Press wyd. 4 (1), s. 122–127.
- Flak, Ł. (2021), Nowe technologie – remedium czy spiritus movens kryzysu psychicznego w erze Big Data?” Recenzja naukowa książki Adama Altera pt. „Uzależnienia 2.0 Dlaczego tak trudno się oprzeć nowym technologiom?, KULTURA – MEDIA – TEOLOGIA nr 45, s. 167–177.
- Flak, Ł. (2021), Między demonizacją a apoteozą – Krytyczny przegląd naukowy odnośnie mediów cyfrowych, KULTURA – MEDIA – TEOLOGIA nr 48, s. 102–126.